.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت ساری در امتداد افقی روشن/ بوستان خانواده سهم شهروندان ساروی
شمال نیوز: عباس رجبی شهردار ساری اظهار داشت: با احداث و بهره برداری پروژه های شهری شهر ساری در سال های آینده افقی روشنی را پیش رو خواهد داشت (ادامه)
۲ فاز پروژه میدان ابن شهر آشوب ساری تکمیل شده است
شهردار ساری گفت: پروژه میدان ابن شهر آشوب ساری در چهار فاز تهیه شده که تاکنون دو فاز آن به بهره برداری رسیده است.(ادامه)
مازندران / نم نم باران زمستانه طراوت خاصی به هوای مازندران بخشید و از ساعت اولیه صبح، مردان و زنان در گوشه و کنار مازندران خود را به ایستگاه های انقلاب رساندند تا سرود وحدت را برای چهلمین بار تکرار کنند....(خبر)
(ادامه)
خروش علویان تبرستان در حمایت از قبله اول مسلمین از 57 میعادگاه
راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس همگام با تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان در 57 میعادگاه دیار علویان مازندران قهرمان نیز آغاز شده است.(ادامه)
خروش با بصیرت ساروی‌ها علیه اغتشاشگران
راهپیمایی بصیرتی مردم علوی و ولایتمدار مرکز مازندران بر علیه فتنه‌گران و هنجارشکنان اخیر از میدان شهید قاسمی آغاز شده است و در این راهپیمایی مردم با بصیرت ساری انزجار خود را نسبت به آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط عده‌ای اغتشاشگر اعلام کردند.(ادامه)
شهردار ساری گفت: عبوری از احدی، جریانی و یا گروهی در انتخابات شورای شهر حمایت نمی‌کند، اجازه نمی‌دهیم کسی از جریان عملگرایی، مهر و صفای مردم سو استفاده کند. عبوری: حمایتی از فرد یا گروهی در انتخابات نمی‌کنم / اجازه استفاده از نام "عبوری" به هیچ نامزد و جریانی نمی دهم
شهردار ساری گفت: عبوری از احدی، جریانی و یا گروهی در انتخابات شورای شهر حمایت نمی‌کند، اجازه نمی‌دهیم کسی از جریان عملگرایی، مهر و صفای مردم سو استفاده کند.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار ساری گفت : از هیچ مقام و مسئولی دعوت نمی کنم مگر آنکه به وعده‌هایی که به شما مردم دادند عمل کنند و یا برای احقاق حقوق حقه شما از هیچ تلاشی فروگذار نباشند. همانطور که در افتتاح پل اول ذغالچال از هیچ مسئولی دعوت نشد و .... عبوری : مردم دیگر به عملکرد رای می‌دهند / شاید این آخرین سخنرانی من، در جمع شما باشد !
شمال نیوز : شهردار ساری گفت : از هیچ مقام و مسئولی دعوت نمی کنم مگر آنکه به وعده‌هایی که به شما مردم دادند عمل کنند و یا برای احقاق حقوق حقه شما از هیچ تلاشی فروگذار نباشند. همانطور که در افتتاح پل اول ذغالچال از هیچ مسئولی دعوت نشد و ....(ادامه)
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ... پول دادیم برای روحانی نه ضرغامی !
شمال نیوز: این عضو شورا شهر ساری که گویا خیابان 15 خرداد ساری را با بهارستان پایتخت اشتباه گرفته بود، خود را مدافع هنرمندان و کارکنان عرصه فرهنگ و هنر استان معرفی کرد که به وی ...(ادامه)
تقدیر نماینده ولی فقیه در مازندران از استانداری
(ادامه)
حسین اسلامی کنگره ابن شهر آشوب، هویت بخشی مجدد به تبرستان(ديدگاه)
حسین اسلامی(ادامه)
برگزاری دوکنگره بین المللی در راستای تقوی فرهنگ تشیع
(ادامه)
نخستین کنگره بین المللی علامه ابن شهر آشوب ساروی در قم پایان یافت
(ادامه)
ابن شهرآشوب قهرمان عرصه قلم ونگارش بود
(ادامه)
ابن‌شهرآشوب ساروی کیست؟
(ادامه)
تصاوير/ کنگره بین المللی ابن شهر آشوب ساروي
شمال نيوز: نخستین کنگره بین المللی علامه ابن شهر آشوب ساروی مازندرانی صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در ساری برگزار شد.(ادامه)
رونمایی دو اثر ابن شهرآشوب
(ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی: ایران،کشوری باهویتی بالا است
(ادامه)
پیام مقام معظم رهبری به کنگره ابن شهرآشوب ساروی
(ادامه)
شمال نیوز: نخستین کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی، صبح امروز در مجتمع پردیس رفاهی ناجای ساری گشایش یافت. نخستین کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی گشایش یافت
شمال نیوز: نخستین کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی مازندرانی، صبح امروز در مجتمع پردیس رفاهی ناجای ساری گشایش یافت.(ادامه)
مهدی پورعرب مازندران میزبان اهل ایمان جهان تشیع(ديدگاه)
مهدی پورعرب(ادامه)
رئیس قوه قضاییه وارد استان مازندران شد
برای حضور در کنگره ابن شهرآشوب ساروی رئیس قوه قضاییه دقایقی قبل وارد مازندران شد.(ادامه)
مستند دریای صبح در شبکه های سراسری
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در کنگره بین‌المللی ابن شهر آشوب ساروی توسط آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر معظم له در ساری قرائت می‌شود.

حضور رؤ‌سای قوای‌ قضائیه و مقننه در کنگره ابن‌شهر‌آشوب
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در کنگره بین‌المللی ابن شهر آشوب ساروی توسط آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر معظم له در ساری قرائت می‌شود. (ادامه)
کنگره بین المللی ابن شهر آشوب ساروی مهمترین رویداد فرهنگی کشور
(ادامه)
زمان برگزاری کنگره ابن شهرآشوب
(ادامه)
کنگره بین المللی ابن شهر آشوب در مازندران برگزار می شود
(ادامه)
ابن شهرآشوب منادی تقریب مذاهب اسلامی(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب رهنمودها و توصیه های ارزشمندی داشتند که مهم ترین آن تأکید ایشان بر لزوم مستند سازی آثار علامه ابن شهر آشوب ساروی و نیز برگزاری کنگره متناسب با شخصیت جهانی این مرد بزرگ و یک قرن عمر بابرکت وی بوده است.
دیدار اعضاء کنگره ابن شهر آشوب ساروی با رهبر معظم انقلاب
شمال نیوز: در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب رهنمودها و توصیه های ارزشمندی داشتند که مهم ترین آن تأکید ایشان بر لزوم مستند سازی آثار علامه ابن شهر آشوب ساروی و نیز برگزاری کنگره متناسب با شخصیت جهانی این مرد بزرگ و یک قرن عمر بابرکت وی بوده است. (ادامه)
آغاز فاز 3 پروژه ابن شهر آشوب مرکز مازندران
شد (ادامه)
«ابن شهر آشوب مازندرانی ساروی» نابغه ایران و اسلام
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.